Fáj a hátam

2009.03.20. 19:18

Ez van. Leginkább valami másról akartam írni végre, hogy van egy kis időm de amikor reggel felkeltem elkezdtem reggelit csinálni, de nem sikerült kiegyenesedni miután lehajoltam az asztalhoz. Már volt ilyen egyszer kétszer és az a rossz benne, hogy legalább 3-4 napig fáj utána.. Úgy volt, hogy ma megyek focizni megint, de ez keresztbe tett a programnak. Ami végülis nem biztos, hogy olyan nagy baj, mert egyfolytában van valami program, uh jó is kicsit csak semmit tenni. De miről is beszélek, menjünk csak sorban.

Múlt pénteken voltam focizni, aztán utána a kínai srác meghívott minket egy kis kajálásra ahol az egyik haverja csinált kólás csirkét. Elég rosszul hangzik de meglepően finom volt.. esetleg érdemes lenne a Ruyiban is felvetni az ötletet. :) Maga a buli ott nála pocsék volt, de a kólás csirka miatt megérte.

Aztán szombaton voltam úszni a két faluval arrébb lévő uszodában a bulgár gyerekkel, Viktorral, majd pedig este négyszeres szülinap volt itt a koli aljában, a bulihelyen, nevezzük így. Sztem nagyon jól sikerült kis parti volt, csináltunk kőrözöttet, biliárdoztunk, ittunk egy csomó sört, stb. Valamikor olyan 1 és 2 óra között pedig nekiálltak egy piás játékot játszani a pinpongasztalnál, ahol mindkét oldalon fel van rakva az asztalra 9-9 pohár sör és pingponglabdával kell az asztal túloldalán lévő poharakba beletalálni. Ha ez megvolt a másiknak meg kell inni. Jó játék de amikor már csak egy pohár van mind a két oldalon kicsit sokáig el tud húzódni.. 8 sör után beletalálni egy pingponglabdával egy pohárba nehéz. Sztem az esélykiegyenlítőfoci sokkal igazságosabb amugy. :)

Szóval jó kis buli volt, másnap kicsit kóválygósak voltunk, ugy ellájtolgattunk. Aztán kb fél hat körül rájöttem, hogy a prezentációmat amit kedd reggel kellett tartanom, meg kell csinálni hétfőn 3ra, nem elég kedd reggelre. Ez kicsit megrémített, és akkor még net sem volt itt a koliban rendes, ezért lemondtam gyorsan az esti pókert (legalább megspóroltam 3 frankot) és bementünk Ágival a suliba dolgozni. Neki is volt azért mit csinálnia :) Ott voltunk 2-ig aztán másnap egész nap a gép előtt ültem szintén éjjel 2-ig. Nagyon jó volt, olyan fáradt voltam, hogy majdnem hánytam :) ugye mindenki örül, hogy ilyen részletesen megosztom az élményeimet :) Mindenesetre másnap megtartottam a prezentációmat és hálaistennek elég jól sikerült. De nem nagyon lehetett pihenni, mivel szerda reggel pedig a tervezős tárgyból volt egy értékelés. Értékelték a Visiont.

Ez sajnos kapott olyan kritikákat amiket még emésztenem kell. Kicsit színesnek, meg túlzónak találták, ahhoz képest, hogy a takarékosságot hirdeti. Van benne igazság, de én inkább úgy képzeltem ezt mint valami moziplakátot, vagy ilyesmit és igyekeztem látványosra csinálni, kicsit science-fictionosra  szerettem volna és pont ez volt amibe belekötöttek. Vajon a fikció és vízió között tényleg ilyen nagy a különbség? Ezen még gondolkodnom kell.

Azt még el kell mondjam erről, hogy valami elképesztő hosszú volt. Szerda reggel 8:30-tól este 6-ig tartott pedig csak 12-en vagyunk. Oké volt egy óra ebédszünet, de szerintem ez akkor is elképesztő. Nagyon alaposan végigbeszéltük a terveket, ami szerintem sokkal jobb mint egy 3 órás értékelés az ipar tanszéken ahol 10 perc jut rád... és ami még szintén nagyon jó, hogy a többiek is hozzászólhattak a tervemhez és viszont.

Aztán este 6kor felvetette a tanárunk, hogy esetleg menjünk el vacsorázni együtt, mivel a studionak a kültségvetésébe belefér, mert idén már nem engedélyezett, hogy a studio kültségén nyomtassunk, tehát valami másra kell használni a pénzt. Például arra, hogy finanszírozzon nekem az iskola egy szép nagy pizzát a belvárosban meg 5 sört. Elég jó üzlet :) Tehát az is szuper este volt, mindenki ott volt akivel együtt dolgozunk a studioban, bár a végén már csak 5 diák meg Xavier, a tanárunk maradt, amikor olyan 1 körül még találtunk valami bárt ahova beültünk két órára. Este még a hazaúton megbeszéltük a francia srácokkal, hogy felmegyünk másnap síelni Malbunba, uh lefeküdtem olyan f4 fele és reggel 9kor már indultam a pályára másnap. Kicsit fáradt voltam, de szerintem olyan jó, hogy ennyi program van. Igyekszem kihasználni. Szegény Ági nem jöhetett, mert tanulnia kellett, de nem maradtunk fenn olyan sokáig, 3ra már itthon voltam és mivel sikerült megszerezni Ales a cseh srác éves bérletét küölcsönbe még csak pénzbe sem került :)

Ez volt tegnap, este pedig Abbas, Viktor iráni szobatársa tartott egy kis bulit mivel most van az iráni naptár szerint újév. Inkább csak olyan egyszerű sörözgetés és kajálás volt, mivel mindenki nyomott volt, beleértve engem is, ami nem csoda :)

Ja tegnap még vásárolni is voltunk Feldkirchben a Hoferban, nem az InterSparban, mint egyébként és igen meglepett minket amikor fizetni szerettünk volna és a pénztáros azt mondta, hogy CSAK Maestro hitelkártyát fogad el, uh miután mindent leszámlázott és ott áltunk egy vagon kajával a kosarunkban, kitörölhettük a fenekünket a MasterCard dombornyomott bankkártyánkkal, itt Európa szívében. Szánalom. Szerencsére ott volt a bulgár srác, aki kisegített minket 100 frankkal, igy ki tudtuk fizetni a cuccot, de ez akkor is nonszensz szerintem, hogy ilyen lehet.

Ma reggel pedig ahogy említettem valami történt a hátammal és még mindig fáj. Talán egy kicsit jobb lesz idővel, bár voltunk úszni és az nem segített, pedig azt hittem fog. De a focit azért inkább kihagytam.

Kedden lesz az első vizsgám, mivel van egy tárgyam ami annyira intenzív volt hogy már vége is. Ezt leszámítva a studioval kell foglalkozzak majd a hétvégén, mivel éppen most olvastam Xavier levelét hogy nehogy itten nagyon leeresszünk a bemutatás után, mindenkinek egyenként kifejtette, hogy hogyan tovább. Ilyen sem nagyon volt otthon.

A maradék időben pedig megyünk síelni, uszodába, krándulni meg minden frankó dolgot csinálni. HA rendbejön a hátam.

csáó

ui.: a visionomat felrakom, további képek majd lesznek ha lesz miről, mert pl a mult szombati bulin csinált képek egyszerűen felszívódtak, bár Ági azt mondja én töröltem ki mivel nem tetszett neki ahogy az egyik képen a cseh lányra nézek. :) nem én voltam. Télleg:)

Illetve még annyit, hogy most találtuk ki, hogy csinálunk mindenkiről képet, majd jól az arcukba vakuzunk, hogy lássátok kikkel vagyunk itt.

A bejegyzés trackback címe:

https://vaduz.blog.hu/api/trackback/id/tr31014879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása