Ujra itt van..ujra itt van :)

2009.04.29. 18:00

Helló ismét Mindenki! :)

 

Viktor felszólítására úgy éreztem hogy most már muszáj írni valamit;)

Ma volt a midterm critic itt a suliban, jött pár tanár, ki kellett pakolni mindent és prezentálni..angolul..jeeee. Annyira rossz volt, hogy nem tudtam mindent elmagyarátni amit szerettem volna, de legalább érthetően beszéltem - állítólag - és én nagyon örülök ennek, szeretnék jol beszélni angolul, hibák nélkül :)

A prezentáción azt mondták, hogy túl sok az ötletem, és túl bonyolult amit tervezek, pedig csak egy hidat kell csinálni, de talán igazuk van..Én ugyan nem érzem bonyolultnak, de tény, hogy belekanyarítottam a híd témakörbe egy kilátót is, meg szobrokat, növényi formát, rétegeket, spirál vagy csigavonalat is ..stb. :)

A Balázs holnap fog prezentálni, még most fogja nyomtatni a lapjait..Négy darab a0 -ás papírja lesz..hoppá. Nekem volt 9 darab a2-esem, meg 5 db panelem. Nekünk minden hétre kell csinálni egy panelt, valami művészi, 3 dimenziós a2-es makettet...Igen érdekes módja ez a tervezésnek. Nagyon más mint otthon, de legalább ezt is kipróbálhatom! A tanárom egyébként Londonban él, amikor nincs itt a suliban. Ezt úgy kell érteni, hogy folyton hazarepül amikor egy napnál több szabadidje van. Persze érthető, hiszen a menyasszonya is ott él, aki egyébként japán, és már mi is találkoztunk vele. Szóval Balázs meg egy másik tankörben van, az ő tanáruk pedig egészen más mint a miénk, a fenntarthatóságot hírdeti, a lényeg, hogy olyan épületeket kell tervezni amik hatékonyak, és jó életkörülményeket teremtenek viszonylag kis helyen is. Ezalatt azt kell érteni, hogy például az az életforma ami Liechtensteinben és Svájcban van, az elítélendő, mert nagy területeken kevés ember él, elszórtan, külön-külön. Szóval kívánjatok sok szerencsét a Balázsnak holnapra, nagyon izgalmas a projektje, majd biztosan mesél róla nektek.

A hétvégére mindenképpen valami pihenőset tervezünk :), mert az elözö hétvégén alig aluttunk, nagyon fáradtak vagyunk, a szokásos, minden építészhallgató ismeri...Szóval ez nem egy könnyű erasmus félév, sőt, nekem a két nyelvvel és a 30 kredittel( kicsivel több is talán) még nehezebb is, mint otthon egy félév. De egy elönye van, ha hazamegyek, akkor jol fog menni mind2 nyelv és sok újat tanulhatok egy félév alatt. Például mióta itt vagyok elkezdtem megtanulni pár programot, többnyire kényszerből:)

- adobe indesign és abode illustrator, mindekettő nagyon hasznos tud lenni

- Rhinoceros 4.0 -elég könnyen kezelhető 3ds tervezőprogram, nekem jobban tetszik mint a max

- cinema 4d- a tanárunk odaadta az egész programot ingyen, azt is elmondta hogyan kell feltörni, nagyon jo:)

Azt hiszem egyelöre ennyi..ezeken kívül van modellépítős órám is, nagyon izgalmas, rengeteg műhely van itt, tele mindenféle géppel, szinte bármit meg lehet építeni, számomra egy álom, otthon is ilyen kéne az építészeknek...Persze sokkal kevesebben vagyunk, azt elismerem. Igy könnyebb. Ezen kívül van fotózós órám is :)

És a BME-n mi újság? Hogy megy a diploma? Meséljetek, én nem tudok semmit!Pedig nagyon érdekelne!Írjatok ti is! :)

Sziasztok,puszi :Ági

A bejegyzés trackback címe:

https://vaduz.blog.hu/api/trackback/id/tr161094049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csillllla 2009.04.29. 20:59:50

hokin nem voltatok???
én biztos nem hagynám ki!
cs

poc(o_O)k 2009.05.02. 11:09:03

Hát a diploma érdekesen megy. vázlatterven viki A-t kapott (egyből mehet védeni) emese,dóra meg én meg B-t.
azaz lesz még egy vázlatterv most kedden juhee. cságoli papa egy geci. de nagyon.
ő a bizottságunk vezetője. olyan mint egy kivégzőosztag. a vázlatterven sikerült elérniük hogy egy lányért a mentők jöttek.
szal felhőtlen a hangulat :) reménykedünk benne hogy sikerül átmenni a vázlatterven. ha nem akkor nmetoom mi lesz. pánik lesz. kb ennyi :)
süti beállítások módosítása