Hull a hó és hózik

2009.03.24. 15:28

Hát ez van. Ma reggel hatalmas hóesésre ébredtünk ami úgy fest nem is nagyon akar abbamaradni. Pedig már mindenki abban reménykedett itt, hogy jön a tavasz mivel október óta hó van. Ahhoz képest, hogy a Lidiék Madridban milyen lazán öltözködnek a 20 fokban, elég vicces, hogy ma reggel sálban, sapkában és síkabátban kellett megküzdenem az elmekkel, ugyanis semmit nem láttam a hóeséstől.

De nem is nekem a legérdekesebb ez, hanem azoknak akik itt vannak már régen, akik télleg október vége óta ebben a fehér-szürke tejfelben dekkolnak. Például az egyik tanár akivel regel volt óránk, teljesen ki volt borulva, hogy megint esik a hó. Az órája érdekes volt, mivel filmeket néztünk meg Budapestről beszélgettünk ahol kiderült, hogy az emberek többet tudnak róla mint hinnénk, de a csávó teljesen kikészült, hogy megint esik a hó. Az volt a véleménye, h "enough is enough, come on gimme a break!!" :) épp csak nem sírt.

Ellenben reggel mikor beértem a suliba szembe jött velem az ír csajszi Amelie, akinek szilárd meggyősződése van a francia fiúkról és ujjongva, szinte már ugrálva jött h jajjjj de jó, megint esik a hó :) Mondjuk igaz ő alig egy hónapja jött csak. A francia fiúkról nem is tudom mondtam e már, de közben kiderült, hogy mégiscsak rendben vannak, mivel megkérdeztem őket. Tehát nem buzik. Kicsit nevettek, aztán magyarázták, hogy csak azért táncolnak együtt bulikon mert nem táncol velük senki.. hmm ok, ahogy gondolják. Hogy egy klasszikust idézzek "hébe hóba mindenki homár" avagy "everybody is gay once in a while".

Ezt a postot amugy egy vizsgáról írom, amire volt két és fél óra de befejeztem másfél alatt úgy, hogy nem is nagyon igyekeztem. Mindent lehetett használni, amit csak akartunk ugyhogy nem értem, hogy hogyan lehet h van aki még mindig írja... mondjuk van még több mint fél óra hátra, aztán lesz még egy rövid előadás, aztán a gépészetnek ezzel vége is erre a félévre. Elég lájtos volt, de ugy fest ez nem annyira fekszik a Vaduziaknak.

No mindegy, megyek szívok egy kis friss levegőt, jók legyetek!

A bejegyzés trackback címe:

https://vaduz.blog.hu/api/trackback/id/tr321022584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása