Nos igen, mostanában nem sok posztot írtam de annak is van oka. Először is voltam otthon május elején egy kicsit, aztán visszajöttem, majd rákövetkező nap mentem Münchenbe hajnalban h elrepüljek Athénba. Itt említeném meg, ho előző nap történt a bankos eset ott, uh. volt némi kétely, hogy érdemes é odamenni, de végülis hálisten nem volt semmi gond. Másnap este megjöttek a többiek is, addig csak a szobatársammal Frankkal voltam. Megnéztük az Akropoliszt meg a Zeusz templomot, aztán másnap az Akropolisz múzeumot is amit Tscumi tervezett és egy kalap szar, valamint az Akropoliszt megint :)

Ez volt a p-sz-v majd hétfőn reggel elmentünk Pireuszba, felszálltunk a hajóra és elhajókáztunk a szigetre. Hydra. Elég pöpec hely, télleg nincs rajta autó csak néhány szemeteskocsi, mindenhova gyalogolni kell, ha meg valami nehezet kell cipelni akkor ott vannak a szamarak. Valamint van körülbelül százezermillió istenverte kóbormacska a szigeten.

A rákövetkező keddig maradtunk ott, nagyon jó volt, tiszta nyár. Tenger 22 fokos, kicsi szél, levegő 26-7 fok napközben, 18 éjjel. Napsütés. Leéégés. Aztán hazahajózás, buszozás, repülés, vonatozás, autózás ebben a sorrendben.

Az egész cucc 11 napig tartott asszem és 600 euró volt mindennel együtt de simán megérte. Ráadásul a szigeten egy nagyon király villában laktunk ami maga egy élmény volt. :)

Most pedig ezerrel kell dolgozni, mert végre tudom, hogy fog kinézni a házam, tudom, hogy hol lesz, miből lesz, ilyenek. Már csak meg kell tervezni, ami nem nehéz, csak holnapra kell, uh jobb is ha nekiállok. :)

Ja, feltöltöttem vagy 80 képet, meg két videót, nézegessétek!

Üdv!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.