Napsütés, vidámság:)

2009.03.14. 12:55

Hello Mindenki!

 

Szombat délelőtt van és nagyon boldog vagyok, h nem kell suliban lennem:)!Ugyanis múlt szombaton ott voltam, és nagyon nem esett jol...Ma végre lesz időm mindent megcsinálni, amivel el vagyok maradva...remélem:)

Balázs elment úszni a Viktorral, azzal a sráccal aki kezet fog velem, ha elköszön, akárcsak a Fikó Viktor otthon:)vicces...Szóval én meg itthon maradtam, pedig szívesen elmentem volna, de két napja elestem egy biciklivel és ennek köszönhetően van egy gyönyörű seb a jobb térdemen, amivel inkább nem megyek uszodába. Elmesélem hogy történt:

Szóval..ebben a félévben nekem egy kiállítási épületet kell tervezenem a Rajnához, vagyis inkább egy hidat. Egy hidat, ami egyben a kiállítási terület is..Nagyon érdekes feladat szerintem, már vannak ötleteim, de még persze nem tudom biztosan h milyen lesz. A tanárunk egy fiatal srác, elég sokat követel sajnos..Minen hétre kell csinálni egy a2-es tablót, és prezentálni kell hogy mire jutottál egy hét alatt. Ezen kívül minden szerdára írni kell egy minimum 100 szóból álló összefoglalást a gondolatainkról, és építgetnünk kell a portóliónkat amibe minden anyagot bele kell tenni, ami megfordult a kezünkben a témával kapcsolatban... Szóval nem fogok unatkozni...Tehát mivel a Rajnára kell tervezni valamit, ezért elhatároztuk hogy elmegyünk együtt bicózni a folyóhoz a csapattal... Nagyon jó volt a kirándulás, a képeket már felraktam, szerintem gyönyörű helyeken jártunk. Már hazafelé tartottunk, amikor elestem:) Fel akartam menni az autóútról a járdára, de nedves volt az út, úgyhogy megcsúsztam sajnos. A tanárunk, Peter Staub nagyon rendes volt, rengetegszer megkérdezte h minden rendben van-e, pedig azért nem történt olyan nagy baj:)

Ma reggel pedig csodaszép napsütésre ébredtem és nagyon jó kedvem lett tőle:)!Annyira szép itt minden, pedig még nincs is igazán tavasz. Sajnos reggel fájt a fejem, de szerencsére egy kis algopirinnek és David Hasselhoffnak köszönhetően elmúlt. Ajánlom mindenkinek a számait, garantáltan jó kedve lesz az embernek tőlük:)

Írjatok bármiről amiről szeretnétek, csak írjatok légyszi!:)Mindig nagyon várjuk a kommenteket!

Szép napot, jó pihenést!:)

Ági

A bejegyzés trackback címe:

https://vaduz.blog.hu/api/trackback/id/tr471001625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

poc(o_O)k 2009.03.14. 18:51:19

én csak arra tudok írni kommentet ha ti is írtok ott a messzi távolban. hát én eddíg kb semmit nme cisnáltam ebben a félévben. ami lehet hogy baj lesz később. de azért szerintem majd megoldom valahogy. néztünk sok filmet. vettünk a dórinak padlólapot a felújítandó szobájába. ettünk pizzát. de csak é na dóri nem. ő főzeléket evett. kb ennyi :)
filmajánló: The skeleton key, V for Vendetta (címe szar de jó)

kézfogás

vik

Ágicza 2009.03.15. 14:47:59

Hi Viktor!:)

Sztem biztos nem lesz baj a diplomával, mindig megoldod valahogy a tervezést kevesebb idővel is:)!
Mi meg nem nagyon néztünk filmet, mert annyi program van mindig, viszont tanulok főzni..:) Vicces!Mire hazamegyek már minden menni fog!
Munkával mi a helyzet?Tudsz már dolgozni?

kézfogás

Ági

janc72123as 2009.03.18. 15:52:21

irjatok gyerekek irjatok, jok vagytok.
baratnom evfolyamtarsszeru veletek, es egyetlen modja, h kulfodre vigyem, ha ilyen sztorikat is olvas a "kinti" vilagrol :)

danke, respect!
süti beállítások módosítása